نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
انتقاد شدید از پل پوگبا ! او در یوونتوس خوب بود زیرا ستارگان بزرگی در کنارش بودند

انتقاد شدید از پل پوگبا ! او در یوونتوس خوب بود زیرا ستارگان بزرگی در کنارش بودند

سه شنبه شب، کریستیانو رونالدو بار دیگر ناجی منچستری ها شد و تیتر همه ی اخبار به او مربوط شد و همه به تمجید و تعریف از او پرداختند و این در حالی بود که همچنان محبوب ترین بازیکن منچستر می باشد.

 

آتالانتا دو بار پیش افتاد، اما پرتغالی با گلزنی در وقت اضافی در پایان هر دو نیمه، تیمش را به شرایط مساوی بازگرداند و در مقابل، عملکرد پل پوگبا مورد انتقاد بخشی از هواداران و ناظران از جمله پل اسکولز اسطوره شیاطین سرخ قرار گرفت.

 

هافبک بازنشسته مدعی شد که این بازیکن فرانسوی هنوز از بلوغ کافی برخوردار نیست و توضیح می دهد که در دوران حضورش در یوونتوس عملکرد بهتری داشته است زیرا بازیکنان باتجربه او را احاطه کرده بودند.

 

چند سالشه؟ 28؟ او واقعا بازیکن باتجربه ای است. اما او یکی از آنهاست که به 35 می رسد و دقیقاً همان است. او همچنان کارهای احمقانه‌ای را انجام می‌دهد، جایی که توپ را می‌چرخاند، مردم را معطل می کند تا نشان دهد چقدر قوی و ماهر است. بزرگترین چیز در مورد پل تمرکز اوست. او از نظر من هنوز یک بازیکن کامل نیست

 

وی افزود:

 

شما به تیم یوونتوس فکر می کنید که او در آن بازی می کرد، جایی که او درخشان بود و به همین دلیل او را دوباره به خدمت گرفتیم. ادم های اطراف او را نگاه کنید: پیرلو، کیه لینی، بونوچی و بوفون، یک مربی تهاجمی. خوب مشخص است نتیجه ی حضور او در چنین تیمی چه می شود.

 

این مصاحبه در حالی منتشر شده که یوونتوس ممکن است پس از پایان قرارداد این هافبک در پایان فصل، تلاش کند تا این هافبک را بازگرداند. اما در غیاب اکثریت بازیکنان قدیمی که در اولین دوره او در تورین حضور داشتند، آیا او تحت می تواند همان بازیکن تاثیر گذار قبلی باشد؟


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: